Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

Nový produkt

  • Ján Králik, Dušan Masár a Jan Králík
  • V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov.

Viac detailov

2,50 €

Tabuľka dát

Rok vydania 2015
Autor Ján Králik ; Oskar Novotný ; Peter Ondria
ISBN 978-80-8167-045-9
Počet strán 130
Vydal Vysoká škola Danubius

Detaily

  • Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom