Problematika manažmentu kvality v SR je dlhodobo diskutovanou témou vo všetkých oblastiach verejného a súkromného sektora. Hlavným cieľom jej implementovania do manažmentu zariadenia sociálnych služieb je tvorba stratégie zlepšovania služieb prostredníctvom neustáleho zlepšovania všetkých činností, ktoré súvisia s existenciou zariadenia.
Nadežda Jankelová, Andrea Čajková, Nina Larionova
Nadežda Jankelová, Štefánia Moricová, Andrea Jankurová Oblasť verejnej správy je tradične spájaná s takými charakteristikami ako nepružnosť, neefektívnosť, rigidita, byrokratizácia, konzervatizmus, čo evokuje dojem zaostávania týchto organizácií oproti podnikateľskému sektoru aj v kontexte zavádzania inovatívnych prístupov manažmente.
Ján Králik, Dušan Masár a Jan Králík V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov.
Dušan Masár Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov.
VYPREDANÉTitul je vypredaný, zatiaľ sa nechystá dotlač. Monika Čambáliková a Michal Košťál Publikácia vyšla ako súčasť projektu VEGA č. 2/0156/09 – zodpovednosť v diskurze a v konaní ekonomických aktérov – možnosti a limity na súčasnom Slovensku. Výskum zameraný na podnikovú kultúru, prácu a podmienky práce, na sociálnu zodpovednosť podniku.
VYPREDANÉTitul je vypredaný, zatiaľ sa nechystá dotlač. Petronela Šebestová V publikácii sú zahrnuté základné pojmy manažmentu a ich aplikácia v sociálnej práci, manažment verejnej správy, ďalej strategické plánovanie a manažment kvality sociálnych služieb.