Ján Králik, Dušan Masár a Jan Králík V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov.
Oskar Novotný a kol. Štúdie v predloženom vedeckom zborníku kolektívu vysokoškolských učiteľov FVPaVS VŠS vznikli na podklade ich výskumu v uplynulom období.
Dušan Masár Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov.