Ján Králik, Dušan Masár a Jan Králík V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov.
Dušan Masár Publikácia sa svojím obsahom zaoberá predmetom skúmania všeobecnej ekonomickej teórie, východiskovými ekonomickými pojmami, prehľadom dejín ekonomického myslenia, trhovým mechanizmom, základmi účtovníctva, daňovou problematikou a tiež obsahom a úlohami finančného manažmentu.
Natália Kováčová Publikácia sa svojím obsahom zaoberá fenoménom politickej participácie v demokratickej spoločnosti, participáciou občanov v referendách, politickou participáciou voličov vo voľbách do NR SR a hlavnými trendami voličského správania v Eurovoľbách.
Dušan Kozovský Cieľom monografie je oboznámiť čitateľov s vybranými otázkami a problémami rozpočtovej teórie a politiky.
Oskar Novotný a kol. Štúdie v predloženom vedeckom zborníku kolektívu vysokoškolských učiteľov FVPaVS VŠS vznikli na podklade ich výskumu v uplynulom období.
Dušan Masár Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov.
Oskar Novotný a kol. Autori spracovali komplexnú problematiku viacerých zložitých okruhov z oblasti verejnej ekonomiky, verejných financií, ale aj verejnej politiky, či marketingu. V tejto monografii sa prelínajú aspekty verejných financií, verejných rozpočtov, verejných výdavkov v špecifickej kultúrnej oblasti, či východiská uplatňovania marketingu v...
Oskar Novotný, Ján Králik a Jan Králík Tento prístup predstavuje pre autorov teoretické chápanie aj metodologický či metodický postup pri analýzach procesov spätých s formovaním a realizáciou verejných služieb konkrétnych odvetvových štruktúr verejnej ekonomiky a jej financií.
VYPREDANÉTitul je vypredaný, zatiaľ sa nechystá dotlač. Monika Čambáliková a Michal Košťál Publikácia vyšla ako súčasť projektu VEGA č. 2/0156/09 – zodpovednosť v diskurze a v konaní ekonomických aktérov – možnosti a limity na súčasnom Slovensku. Výskum zameraný na podnikovú kultúru, prácu a podmienky práce, na sociálnu zodpovednosť podniku.
Zuzana Kulašiková Publikácia venovaná problematike rodovej politiky, teda problematike, ktorá v našich podmienkach nie je systematicky rozpracovaná. Autorka rozoberá teoretické východiská, na ktorých je politika rodovej rovnosti postavená, a z ktorých čerpá svoje východiská, a to z oblasti teórie verejnej politiky, ako aj z oblasti feministickej...
Monika Čambáliková Publikácia vznikla v rámci Centra excelentnosti pre výskum a rozvoj občianskej participácie: zvládanie výziev 21. Storočia – COPART a ako učebný text pre kurzy Sociálny štát, Modely sociálneho štátu v Európe a Sociálny štát a globalizácia.