Monika Čambáliková ; Tatiana Sedová Zborník z konferencie. (2007) Je rozdelený do piatich kapitol.
Zborník Zborník z medzinárodnej konferencie konanej dňa 4.-5.októbra 2007 na Fakulte práva Janka Jesenského Vysokej školy v Sládkovičove. Zborník obsahuje 29 príspevkov.
Zborník Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 4-5.októbra 2007 na Fakulte sociálnych štúdií Vysokej školy Sládkovičovo. Obsahuje 28 príspevkov.
Ján Králik, Dušan Masár a Jan Králík V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov.
Dušan Masár Publikácia sa svojím obsahom zaoberá predmetom skúmania všeobecnej ekonomickej teórie, východiskovými ekonomickými pojmami, prehľadom dejín ekonomického myslenia, trhovým mechanizmom, základmi účtovníctva, daňovou problematikou a tiež obsahom a úlohami finančného manažmentu.
Natália Kováčová Publikácia sa svojím obsahom zaoberá fenoménom politickej participácie v demokratickej spoločnosti, participáciou občanov v referendách, politickou participáciou voličov vo voľbách do NR SR a hlavnými trendami voličského správania v Eurovoľbách.
Dušan Kozovský Cieľom monografie je oboznámiť čitateľov s vybranými otázkami a problémami rozpočtovej teórie a politiky.
Oskar Novotný a kol. Štúdie v predloženom vedeckom zborníku kolektívu vysokoškolských učiteľov FVPaVS VŠS vznikli na podklade ich výskumu v uplynulom období.
Dušan Masár Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov.
Oskar Novotný a kol. Autori spracovali komplexnú problematiku viacerých zložitých okruhov z oblasti verejnej ekonomiky, verejných financií, ale aj verejnej politiky, či marketingu. V tejto monografii sa prelínajú aspekty verejných financií, verejných rozpočtov, verejných výdavkov v špecifickej kultúrnej oblasti, či východiská uplatňovania marketingu v...